dimecres, 9 de febrer del 2011

500 dies viatjant amb vosaltres!


Avui estic de celebració. Com podeu llegir al títol, avui porto 500 dies viatjant pel món.

Vaig començar per Àfrica on vaig visitar el sud i l'est del continent, I ara estic a Sudamèrica on ja porto 3 mesos i, després de visitar Argentina, Xile i Antàrctica, estic a punt de passar a Bolívia, un dels països que em fa més il·lusió visitar.



Acabo d'arribar a Argentina travessant el desert d'Atacama i a l'hostal m'han anunciat que avui hi ha asado i vi per uns 6 euros. Tota una ganga!

I pels qui sou amics al facebook, dir-vos que una amiga ha pujat moltíssimes fotos de les nostres aventures. Em podreu veure, bàsicament, menjant i bebent. Bona vida aquestes darreres setmanes. A les properes entrades penjaré aquí algunes d'aquestes fotos... les no censurades :P

Us dono les gràcies pel vostre suport incondicional i per aguantar les parrafades que escric aquí de tant en tant.

Una abraçada a tothom i sigueu molt feliços!

3 comentaris:

  1. ieeee......si si q duri molt!!!!!!....tu tb siguis molt feliç, i espero q estiguis fent un dels teus somnis......

    ResponElimina
  2. Doncs si ja beus cervesa habitualment, ara acabaràs amb les existències del país! XD

    ResponElimina